Ale

Godmorgon! Sovit gott? Jag gick och la mig ganska så mycket senare än vad jag hade tänkt tack vare mobilhelvetet. Den återställde sig nämligen på något konstigt sett och tog bort allt jag hade och istället fick jag fram bilder och så ifrån 2011!?! Sen hade jag ju i princip inget kvar att förlora så jag återställde allt igen och började om från början, som när man får en ny telefon. Då kunde jag ju ta det mesta ifrån iCloud, så jag har nu igen alla mina bilder, kontakter och allt ihopa förutom bilderna och filmer från när jag var i Grebbestad nu för dom hade inte hunnits ladda över till iCloud... Ganska surt eftersom jag verkligen ville ha dom två filmerna.. 

Anyways, nog om det. Onsdag idag och jag ligger för tillfället i sängen och vaknade för en liten stund sen. Dagens planer blir väl att åka ut till stallet lite senare och fixa iordning Q för ett besök på Ale och senare ska ju Challe chippas och så. Så mycket vet jag just nu och sen får vi se vad som händer, ha en bra dag! 
Puss och kram







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<