Tomorrow it's thursday

Nu har jag krupit under täcket och ligger och försöker finslipa lite på min Analys i min uppsatts, vilket går sådär.. Tror nog jag får fortsätta med den imorgon istället för att ligga här och försöka få fram ord som inte vill komma fram. Aja, under eftermiddagen och kvällen har jag då som sagt suttit och skrivit på denna uppsatsen och har då bara Analysen kvar. 

Imorgon är det torsdag, älska torsdagar! Börjar dagen med en härlig sovmorgon, 3 lektioner, håltimma och slutar sedan vid 2, perfekt! Efter det ska jag hem i några timmar innan det bär av till stallet där Jolie och jag ska hoppa lite vilket alltid är lika roligt! Som sagt, älska torsdagar och dessutom vet man att dagen därpå är det fredag = helg! Sweet! Nåja, nu ska jag stänga ner datorn och försöka sova lite, puss och godnatt så hörs vu imorgon igen 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<