Sweet

Varit dålig på att blogga de senaste dagarna och det är tack vare att jag inte haft något motivation till de, för det har inte hänt så mycket och jag har inte vetat vad jag ska skriva om.
Idag hade jag iaf sovmorgon och började inte förräns kvart över 9. Började med skolans val vid halv 10, lite för senat men men. Och den lektionen slutade vi en halv timma där efter alltså klockan 10. Vi skulle nämligen iväg och ha simprov idag så vi slutade klockan 10 för att gå och äta och sedan ta bussen vid kvart i 11. Väl framme väntade vi lite innan vi bytte om och gick in och började simma, efter det hade vi livräddning och även lite klädsim. Klädsimmit var mest flummigt då läraren bara hade koll på som livräddade, så vi flummade mest runt med kläderna i vattnet haha. Aja, efter det behövde vi inte åka tillbaka till skolan så vi drog ut på tiden och bastade, duschade och fixade iordning innan vi drog hem igen. Så med andra ord så hade jag en "lektion" på 30 minuter idag och var i skolan typ 1 timma haha, sweet! 

Imorgon blir det skola till typ halv 4 tror jag och sen ska jag hem och plugga lite för omväxlings skull... Vi hörs igen imorgon för nu måste jag försöka sova lite innan jag börjar dagen med idrott klockan 8 imorgon. Puss och godnatt







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<