Sunday

Vad finns det att säga om denna dagen, hmm... Jo att jag har suttit och skrivit på mina tråkiga uppsatser typ hela dagen. Jag kommer iaf ligga rätt bra till när jag kommer tillbaka till skolan på onsdag men när man väl sitter och skriver dom är det rätt långtråkigt. Annars har det väl inte hänt så mycket idag, mormor och morfar kom förbi förut med lite fika och så bara. 
Imorgon ska jag till stallet lite tidigare för att hinna mocka och fixa allt hos Ninja innan vi ska bygga upp hindrerna för löshoppningen klockan 10. Sen ska jag hjälpa till där hade jag tänkt och även fota alla hästarna. Och efter att löshoppningen är klar blir det en liten ridtur på bästa Ninnis! Så ser min dag ut imorgon. Nu ska jag kolla lite OTH och sedan sova, puss! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<