Saturday

Lördag och bara 2 dagar kvar på lovet om man inte räknar med idag, åhh.. Har inte lust att börja skolan. Vill inte att denna terminen ska gå lika fort som den förra, för det betyder att slutet snart är här och vi ska sluta på Trulse och skiljas från alla våra vänner både i klassen och på skolan, vilket jag verkligen inte vill. 
Nåja just nu sitter jag iaf och skriver på en av mina 2 uppsattser som man nästan är tvungen att arbeta med under lovet för att hinna klart. Den ena handlar om I-land och U-kand, där vi ska välja två länder och jämföra dom, en rätt stor uppsatts då det är väldigt mycket som ska finnas med innan jämförelsen kommer. Och den andra uppsattsen är ett författarporträtt där man skulle välja en gammal författare som man ska skriva om, grymt tråkigt!! 
 
Kunde egentligen haft Ninnis idag med men fick tyvärr säga nej till då jag måste komma längre med uppsattserna än vad jag gjort. Senare idag är ju planen att åka och kolla Victors andra match för idag, annars ska jag bara fortsätta plugga och ikväll blir det OTH såklart ;) Ha en bra dag!
 
Det kommer upp lite olika inlägg under dagen så håll koll!
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<