prao

Idag började våran praktikvecka och eftersom varken jag eller min bästa Alicia hade hittat någonstans där vi ville vara så frågade vi i skolans cafe, så där ska vi vara hela veckan. Vet ju hur det mesta går till när man har stått där några gånger under åren men det är ändå mycket mer att göra när man "jobbar" där lite mer på riktigt och ska hålla koll på hela cafet så att allt är bra osv från början till slut - spelrummet, tv rummet och aa cafet med soffor och bord osv.. Så idag har vi bara stått i cafet och sålt osv, fixat mackor och hämtat upp grejer som säljas. Under veckan kan det även hända att vi får lite andra grejer att göra runt om på skolan, men det får vi se. Men som sagt så satt vi där hela dagen och bästa Theo, Wille och Alex kom och gjorde oss sällskap under deras raster. Förövrigt så var det att göra typ hela tiden under dagen och vi slutade vid halv 3. 
När jag kom hem satte jag mig och plugga lite på mitt körkort och sen kollade jag OTH. Det var min dag, chill dill typ, sweet! 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<