perfect day

Nu är jag hemma och har precis tagit en varm dusch. Gick hem från stallet idag vilket faktiskt var ganska mysigt med musik i öronen och solen som tittade fram. Har varit typ som en vår dag idag fast lite kallare - lite kallt och lite blåsigt och solen som har skint största delen av dagen, riktigt mysig dag! Jag skrittade Quillia 30 min i manegen förut och sen har ja fixat hos henne och stått och pysslat med henne jättelänge, lite kvalitetstid <3 
Nu ska jag göra mig en kopp varm choklad, rosta några mackor och slänga mig i soffan med OTH framför mig, att vara ensam hemma är härligt ibland asså! Senare ska ju som sagt vi iväg till mormor och morfar med kusinerna för att äta middag och umgås. Ha en mysig lördag allihopa, puss
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<