Next stop; flyinge

Gokväll typ, tänkte dra min dag för er då jag inte har nått annat att skriva om. Min rygg gjorde lite mindre ont idag så det va skönt, hade fortfarande lite ont kände jag, men det börjar iaf bli bättre. Innan stallet iaf åkte jag och Pappa förbi Björlanda Gård för att hämta hö, efter det körde han iväg mig till stallet där jag gick direkt in i Cafet och var där enda fram till 2. Hjälpte till lite men snackade mest med folket typ haha. Efter det gick jag ut och mockade lite snabbt hos Lilly och efter det tillbaka till Cafet för att städa lite innan jag gick bort till manegen och fotade tillsammans med Helena. Sen drog vi tillbaka till stallet och efter det var Carro så supersnäll och körde hem mig. 

Nu under kvällen har jag varit ensam hemma då resten av familjen skulle iväg med några kompisar och jag kände inte för att följa med, sen är det inga i min ålder heller så... Så när jag kom hem från stallet hade jag huset för mig själv. Nu ska jag iaf snart krypa under täcket för att sova lite innan jag ska upp igen. Imorgon ska nämligen jag och vad var det typ 16 andra privatryttare och medryttare från Alleby till Flyinge i Skåne på någon sån här "ungdomsdag" typ. Dom förklarade det som en mini horseshow med mässa, clinik osv, ska nog blir roligt tror jag! :) Bussen vi ska åka går halv 6 på morgonen, så det är bara att gå upp tidigt och se fram emot en 4 timmars lång bussresa.. Ska försöka skriva till er under dagen imorgon också! Puss och godnatt 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<