Marken är snötäckt

Inatt kom det ännu mer snö och det ligger nu rätt mycket snö ute och täcker marken så den bli vit och fin. Mina två senaste dagar har bestått av skola och lite plugg. Igår satt jag kvar skolan till typ halv 5 med Theo, Alex och Alicia då ingen av oss hade något att göra hemma. Så där satt vi i 2 timmar efter vi hade slutat och typ snacka osv. Väl hemma hann jag inte plugga så mycket innan jag fick världens huvudvärk, har haft rätt mycket huvudvärk det senaste vilket inte är bra.. Gick iaf och la mig rätt tidigt och hade sovmorgon idag så det va skönt. 

Idag har jag tagit mig igenom en rätt okej skoldag och är nu hemma igen för att sätta igång med plugget för omväxlingsskull.. Någon fri dag hade varit gött men icke det. Aja, måste typ hålla uppe betygen nu sista terminen så jag har kvar mina poäng. Ligger en bra bit över medelvärdet på Kitas intagnings poäng för den linjen jag vill gå så det är gött, men vill ändå inte förlora poäng lixom. Nåja, hoppas ni har haft en bra tisdag och att det fortsätter lika bra! Puss o kram







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<