kitas

Åkte som sagt till stallet tidigt förut och tog hand om Quillis och fixade för henne. Idag skulle ju hon även börja skrittas så vi tog en 30 minuters skritt sväng i paddocken där hon gick fin fint. Efter det var det bara att åka hem, fräscha upp sig lite och på med nya kläder och åka iväg på öppet hus på Kitas. Jag hade ju hört mycket gått om den skolan innan och jag tycker det stämde bra, detta kommer lätt bli mitt första val. Nu måste jag dock sätta mig och fundera på andra val... Inte så intreserad av någon annan skolan egentligen, men man måste ha fler alternativ.
 
Nu under kvällen har jag käkat god mat och bara tagit det lugnt och snackat med kompisar typ. Imorgon blir det stallet igen för att ta hand om Q och sen på kvällen bär det av hem till mormor och morfar med kusinerna för att äta middag. Vi hörs igen imorgon, puss och godnatt
 
 




» ...

vilken linje ska du gå? :)

2014-01-12 // 19:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<