japp japp

Tisdag och sista dagen på lovet. Jag har tillbringat min morgon framför OTH med frukosten bredvid mig, en bra start på dagen. Idag ska jag plugga på mitt moppekörkort så att jag kan ta det någon gång, det var ändå 1 månad sen jag fyllde år. Mer en så har jag inte planerat så det blir en lugn sista dag på lovet.
Planerna för veckan är skolan, plugga och så börjar ju lektionerna på Alleby igen, jag hoppas verkligen att jag kan börja hoppa Jolie igen nu. Sen har jag även Quilla torsdag-söndag då Carro ska iväg till Hemsedal för lite skidåkning. Dock har ju Quillis haft vila nu i 2 veckor, så torsdag och fredag ska hon vila och sen ska jag börja skritta henne igen på lördag. Har verkligen ingen fantasi till inlägg just nu, lite bloggtorka, så om ni vill läsa om något speciellt så säg mer en gärna till! Puss på er
 
Bild från löshoppningen igår, en fotograf var där 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<