it's friday

Äntligen fredag, as gött! Snart börjar min näst sista lektion för dagen vilket är bild. Efter det har jag en håltimma innan Tekniken börjar och efter det blir det äntligen helg. Idag ska jag som sagt iväg till stallet för att rida Q som tydligen hade vart nära på att kasta av Carro här om dagen, så vi får se om jag sitter kvar eller inte haha ;) 
För övrigt så har jag världens blogg torka just nu, ingen fantasi alls om inlägg osv vilket jag inte alls gillar då jag tycker om när jag kan skriva flera inlägg om dagen och ha inspiration och fantasi till dom. Nåja, om ni har förslag eller önskemål så är dom mer än välkomna! Ha en bra fredag, puss 
 
Min lilla ponny skrutt <3
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<