Hey ho

Godmorgon på er! Igår blev det att jag drog hem till Annie på kvällen och vi låg och kollade på OTH typ hela tiden. Blev att jag sov hos henne sen också, dock gick vi inte och la oss förräns klockan 2 vilket kanske inte va så smart eftersom man inte fått så mycket sömn under nyårs natten, men vi kunde lixom inte sluta kolla på OTH haha. Sen skulle vi upp igen vid typ 8 för hon skulle iväg vid 9 och jag skulle hem. Dock gick hon bara upp själv och lät mig sova lite till innan jag vaknade av mig själv, så det va gött! 
När jag kom hem nu på morgonen så sov resten av familjen så jag började fixa en god frukost till dom som dom fick när dom vaknade hihi. Idag händer inte så mycket förrens typ vid 5 då jag ska iväg till farmor och farfar och efter det ska jag vidare till frisören. Ska bli så skönt att få klippa och slinga till håret lite, och träffa min frisör, hon e så himla snäll! Ha en bra torsdag allihopa, puss






Vilket gymnasium och linje ska du gå på? Tacksam för svar :)

2014-01-02 // 23:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<