Friday 24

Skolan gick hyfsat snabbt idag men jag hann ändå med att bli inlåst i ett grupprum med Emma och Annie, sjunga utan att vi visste att några hörde oss, min data laggade sönder så den fick lämnas in så får jag tillbaka den eller en ny på måndag och sen va väl allt annat rätt så normalt typ eller aa hyfsat normalt ;) 
Efter sista lektionen skyndade jag mig hem, bytte om och åkte iväg till stallet. Fixade iordning Quillis och gick bort till manegen där min rygg dödade mig under ridpasset, som tur var så var Quillis snäll och gjorde ingenting vid portarna eller nått. Bara lite jobbig med att hon skulle byta galopp när jag gick in på volten, men det fixade till sig och hon gick så bra så. Efter det vara det bara att fixa iordning henne igen, mocka hos både henne och Ninja och fixa mat innan jag åkte hem. 

Just nu ligger jag i min säng med min onda rygg och kollar OTH, hoppas det blir bättre tills imorgon då jag hade tänkt åka ut till stallet för att fota. Går ju att fota ändå iförsig inte så ansträngande haha. Nåja, så har min fredag sett ut. Nu ska jag fortsätta kolla OTH och sms:a innan jag somnar, puss på er






Vad heter du på snap chat?☺

2014-01-25 // 21:21:19

Det var jag som fråga, glömde skriva namnet!☺

2014-01-25 // 21:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<