Frissan

Då var denna dagen slut också, shit, lovet är snart slut.. Jag är inte särskilt pepp på att börja skolan igen. Vårterminen i 9:an, inte precis den terminen man längtar efter. Nåja, idag har jag iaf kollat OTH, snart klar med andra säsongen. Sen var jag ju även och klippte mig, slingade håret, färgade håret och fixade till det. Jag är jättenöjd, gjorde i princip samma sak som förra gången, färgade underhåret lite mörkare och gör lite guld blonda slingor in i mellan som blandas med mitt bruna hår vilket jag gillar och blir nöjd med! Dock blev underhåret lite för mörkt tycker jag, men förra gången tonades den mörka färgen ut ganska snabbt eftersom jag är brunhårig så det kanske är bra att den är lite mörkar från hela början :) Iaf så är jag nöjd och det var på tiden att få fixa till både färg och klippning lite, älskar verkligen att sitta hos frisören och ompysslad! 

Imorgon vet jag bara två saker som händer under dagen - Victor, min bror, ska iväg och spela Gothia cup i Innebandy med 99:orna, han e 01:a. Och jag själv ska till stallet för att rida en liten sväng på Ninja, funderar på att rida ut och mysa lite om det inte regnar eller blåser. Men vi pratar mer om det imorgon, puss 

Höst mys med en pärla!





Lägg ut bild på håret!

2014-01-03 // 17:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<