Fix fix

Åh, förut när jag kom hem så hade det kommit ett paket på posten med en av dom nya grejerna till mitt rum! Så idag började jag fixa iordning, möblera om, ta ut det jag inte skulle ha kvar och ta fram dom nya grejerna som vi har köpt hittills. Har några grejer kvar att köpa, och jag är redan nu riktigt nöjd så detta kommer nog bli bra. För ett år sen ungefär så bytte jag färg i mitt rum men nu har jag ångrat mig helt igen och som tur va så var det bara massa detaljer som va i den förra färgen så som kuddar, filt, överkast och tavla. Så vi behöver iaf inte måla om eller nått sånt, alla väggar är vita! Men nu fixar vi det med lite nya möbler och stilrent med färgerna grå, rosa och vit och detta kommer lätt att hålla i några år! Nåja, jag ska ta bilder när allt är på sin plats och allt är helt klart! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<