bästa jolie

Gud vilken härlig torsdag! Jag har varit på toppenhumör hela dagen, haft sovmorgon, kort dag i skolan, varit med mina underbara vänner, varit i stallet och aa - en härlig torsdag! Skoldagen gick rätt fort och sen när jag kom hem så tog jag det rätt lugnt tills mormor kom hem och fixade middag och körde mig till stallet. Väl där mockade jag först hos Ninja och fixade mathinkar innan jag gick och gjorde iordning Jolie inför hoppningen. Idag gick det faktiskt riktigt bra, Jolie var hyfsat lugn och vi höll oss lixom till samma "rytm" hela tiden istället för det här studsandet och hoppandet fram till hindrerna, så jag är riktigt nöjd med henne min lilla skrutt! Carro och Helena kom och tittade också, bästa niii. Och som alltid så hjälpte Carro mig lite med lite tips och så, känns alltid skönt/tryggt att hon är där, bästa sis!
 
Efter att lektionen var slut fixade jag iordning Jolie och gick till cafet och snackade lite innan jag åkte hem. Imorgon blir det först skolan till typ 20 över 3 och sen ska jag skynda mig hem för att försöka hinna börja rida vid klockan 4. Får se hur det går med den saken, måste verkligen skynda mig haha. Nåja, allt för idag, dröm sött så hörs vi imorgon! 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<