bäst

En sån härlig fredag. Var ute i stallet förut och tog hand om det bästa jag vet. Blev att vi red ut idag, vilket Ninja tyckte var väldigt roligt! Det mesta på marken var "läskigt", dock frustar hon bara, går med spettsade öron och kollar på det, så hon är snäll iaf. Sen när vi hade kommit en bit tyckte hon det var mycket roligare att trippa fram en att skritta, haha sötan! Och när vi sedan skulle trava lite då blev hon allt glad, spettsade öron, frustande, luftigt steg och bara allmänt glad. Den hästen är verkligen helt underbar, hennes personlighet slår nog allt asså! <3 
 
Nåja, när jag var klar i stallet åkte jag hem och har kollat OTH typ hela kvällen. Imorgon ska jag ta tag i lite plugg hade jag tänkt och sedan åka och kolla på Victors ena match i Gothia. Hörs igen imorgon, nu ska jag kolla klart OTH avsnittet och sedan sova, puss
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<