Yesterday

Godmorgon! Vaknade vid halv 11 förut men log kvar en stund innan jag gick ner och åt frukost! Igår var jag ju som sagt iväg på tävling i Kungsbacka med Carro, sen följde även Ebba, Sara och Christoffer med också. Säsongens första tävling och Q va taggad, tror nog Carro va det också ;) Iaf va hon pigg och glad på framhoppningen och även inne på banan. Dom gjorde en fin runda med bra språng om man bort ser ifrån 7:an där Quilla tog bettet och ville inte lyssna tillbaka vilket resulterade i att hon kunde hoppat av stort eller lagt i ett pyttelitet galoppsprång till vilket hon gjorde... Och självklart snäll som hon är hoppar hon ändå och landar med bakbenen rakt på bakbommen. Men aja, annars var det faktiskt bra! 

Efter det så stannade vi kvar en stund innan vi åkte hem. Väl hemma skulle jag direkt iväg till Ytterby till mina kusiner för att äta middag och så. Så det var bara att hoppa i nya kläder och sen åka. Var ett litet tag sen viträffade dom nu så jag har allt saknat dom! Vi käkade middag, efterätt, godis och hade det så bra så fram tills klockan 1 då vi åkte hem. Och ja nu ligger jag här i min säng och har en rätt så slapp söndag framför mig. Hade tänkt plugga lite inför nästa veckas grejer i skolan, men först liten PLL! Puss på er 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<