Yesterday & today

Igår åkte jag till stallet ganska direkt efter skolan. Red Ninja som var en piggis kan jag ju säga haha, knäppis häst! Skrittade iaf en halv timma på henne och fixade sedan allt. Sen hände inte så mycket mer fram till hoppträningen där det va 5 privatryttare med. Den höll på i typ 2 till 2 och en halv timma, och där fick jag bl.a annat se en knäppis Quilla hahaha, hon fick sig ett ryck! När träningen sedan va slut så va Carro som alltid supersnäll och körde hem mig! 

Idag var jag ute i stallet vid typ 12 och har typ bara varit i Cafet och tjötat hela dagen. Blev en slapparkväll hemma ikväll och just nu ligger jag och kollar världscuphoppning, perfekt! Imorgon åker Carro till Åre och göttar sig vilket betyder att det blir jag och Quilla denna veckan <3 Så imorgon ska jag ut till henne och dressyra lite. Men nu ska jag fortsätta kolla här och snapchata lite för omväxlingsskull hehe. Puss på er 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<