volleyboll tunering

Hade ingen motivation alls igår till att sätta mig och skriva ett inlägg här då det inte hände någonting.. Dagen bestod i princip bara av lite plugg och serie tittande haha. Men medans jag log hemma för att få lite plugg gjort så var det en del från Alleby som var iväg och tävlade. Ebba och Polo fick dubbelvinst, Amanda och Sebbe knep en andra placering, Felicia och Luffsen blev finalister i GP-ponnyn och dansar vidare till Scandinavium där finalen går, och sen blev även Rebecka placerad i seriedressyren i L:a och Matilda i L:b. Jenny tävlade också i Kungsbacka där vi var i lördags och det hade gått bra för henne också, så för alla dessa låter det alltså som att dom hade en bra dag. Hatar när man missar sånt här, men aja, det kommer igen ;) 
 
Nu är jag iaf hemma ifrån skolan där vi idag hade Volleyboll tunering. Våran klass spelade 3 matcher idag där vi vann 2 av dom, har en match kvar imorgon. Hade så sjukt kul, helt crazyyy! Rätt kul grej faktiskt, volleybolltunering, och det att alla går in för det gör ju bara saken ännu roligare, våran klass är riktiga vinnarskallar! Nåja, nu ska jag åter igen återgå till mitt plugg, känns som att detta med pluggandet först kommer lugna ner sig i maj typ, när alla nationella prov och allt annat är över. För det kan jag ju säga att lärarna inte tänker på, dom nationella proven, vi får lika mycket läxor, inlämningar och prov ändå... Men aja, nu ska jag sluta babbla, hörs sen 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<