tuesday

Förlåt för dålig uppdatering men igår hade jag verkligen inte tid att blogga då det först var skola från 8 till halv 3. Och sen när jag kom hem var det bara att sätta sig och plugga till provet som var idag vilket gick bra. Idag har dagen varit bra förutom att min axel krånglat och gjort ont idag med. Sist det hände såhär hade jag fått en inflammation så jag hoppas att det bara är det denna gången också så det inte är något allvarligare. Om det inte går över får jag väl gå och kolla det. Hoppas det blir bättre tills torsdag och helgen och hela nästa vecka haha, för då ska jag ju hoppa Jolieisen och ha Ninja och nästa vecka har jag Quilla varje dag. Just nu går jag med armen upplagd i ett sånt här band runt halsen (som jag inte vet vad det heter) för att den ska vila lite i det läget jag inte får ont i axeln av. 
 
Nåja, färdig pratat om det. Nu har jag slutat men jag sitter kvar i skolan med Annie och Emmsi en stund för att jobba lite NO. Efter detta drar jag nog med Annie hem för att bara ta det lugnt med serie eller PH och popcorn, det kom jag på att jag var sugen på nu haha, så det ska jag poppa hemma hos henne ;) En pluggfri fri dag nästan, iaf eftermiddag, gud va skönt! Dessutom sköt våran SO lärare upp uppsatsen till vecka 9 istället för tills på torsdag, gött! Hon tyckte inte vi skulle behöva jobba på lovet heller så därför satte hon den vecka 9 istället 8, sweet! Men nu babblar jag bara på om allt och inget, hörs sen, känner att jag måste avsluta här haha, puss
 
Fina Jolie <3
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<