Torsdags hoppning

Dagen har varit bra i skolan. Väl hemma så satte jag mig med engelska plugg och sen vid 5 åkte jag till stallet. Hoppade ju som sagt Jolie idag vilket gick lite si sådär.. Idag var hon väldigt studsig vilket hon inte alls har varit dom senaste gångerna, då har hon varit riktigt lugn och fin. Men idag iaf så var hon pigg och studsig men hoppade dock fint förutom när jag klantade mig och inte såg någon distans och tog en förhållning för mycket så vi kom in nära på första hindret typ hela tiden. Sen rev vi även andra hindret för vi kom in fel på första osv, men allt det får jag ta på mig själv. 

Vi hoppade en 3 kombination som stod på diagonalen och sedan skulle vi vända in på medelinjen och hoppa mittenhindret tillbaka, vi fick alltså då hoppa det snett. Carro red även med oss idag och allt ser så himla enkelt ut när hon gör det, inte ens okej ju. Hon och Quillis! <3 

Åkte hem igen vid typ halv 8 eller nått och fortsatte plugga engelska och nu ska jag sova, är helt sjukt trött. Sen får vi se hur det går på provet imorgon, mer en sitt bästa kan man ju inte göra, right? Puss och godnatt! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<