Torsdag va det idag

Kort skoldag idag, grymt skönt! Drog hem vid 2 och åkte iväg till stallet vid halv 5 med Annie för att mocka och fixa hos Ninnis innan min lektion. Tack Annie panni för att du följde med, hade inte fixat att mocka hela boxen själv eller fixa Jolie helt själv med min axel. Den fick vila så mycket som möjligt enda tills jag satt upp på Jolie som idag gick hur bra som helst!! Helt sjukt, hon har nog aldrig varit så här lugn och duktig med mig innan, är verkligen supernöjd! Bästa Jolie! Efter lektionen fixade vi iordning henne igen och sen träffa vi Helena, Maria och Matilda som vi sedan gick bort och kollade på gymkhanan tillsammans med. Och sen åkte vi hem igen vid 9. 

Hade svin ont i axeln idag.. Igår gick jag utan mitellan hela dagen eftersom jag hade haft den både måndag och tisdag men idag var det tillbaka och gjorde riktigt ont vissa delar av skoldagen. Vill egentligen inte gå med den på då man känner sig helt mobbad, men vet inte om det är bättre att gå utan? Smärtan går bort lite när jag har den, men vill inte känna mig helt mobbad typ hehe. Blir iaf ett läkarbesök nästa vecka förhoppnings vis, orkar inte ha så här ont längre. Hoppa idag var kanske inte bästa valet, men jag kunde inte hålla mig borta! Nåja, imorgon har vi inställd engelska på morgonen och Alicia ville att jag skulle följa med henne till gymmet då, så dit ska vi innan vi börjar igen vid 10. Sen hoppas jag att dagen kommer rulla på bra så slutar jag vid 20 över 3 och då blir det ut till stallet för att mysa och skritta på det bästa jag vet! 
Puss och godnatt







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<