tisdags häng

En sån tisdag, egentligen bara onördig. Vi skulle ju som sagt iväg och åka skridskor och det enda jag har gjort idag är att sitta och prata med Theo, Wille och Marcus heeela dagen. Sen drog vi hem tillsammans med Emma runt 1 och skulle egentligen käkat i stan men vi orkade inte så vi drog hem dirket istället. Och här hemma har jag skrivit på min Labbrapport som ska in imorgon och den är fortfarande inte klar. Nåja, imorgon är det ju onsdag vilket betyder "den där tråkiga dagen mitt i veckan" och det är precis va det är också, vakna, gå till skolan, gå hem, plugga, äta, plugga och sova typ haha, det är typ så min onsdag kommer att se ut tråkigt nog..
 
Förövrigt så har världens bästa Carro gjort mig väldigt glad idag och räddat min helg eller aa min lördag, hon ställer då alltid upp, bäääst! 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<