Ser man på

Denna dagen blev inte så tråkig som jag trodde, som jag skrev igår så vet man ju aldrig i förväg. Skoldagen gick fort och bra. Började dagen med idrott och redan där fick jag ett riktigt glädje ryck typ som höll i sig resten av dagen och jag gav allt jag hade från början till slutet av skoldagen haha. Till och med spanskan var rolig idag, what? Nåja, efter det drog Annie med mig hem för att plugga lite. Efter att vi pluggat några timmar så tog vi moppen till maxi och köpte Aloe Vera drycken med smaken Golden Kiwi, drömmen juee!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen hade jag tänkt och sedan slänga mig i sängen med datorn i knät! Btw så var det gymkhanans första föreställning inne på Scandinavium idag och även första dagen på Horse Show, hoppas det har gått bra för Sverige, har inte hört något ännu. Men aja, inte så mycket mer att skriva nu så vi hörs senare igen eller imorgon! Puss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<