school, school & school

Hej på er! Jag sitter fortfarand kvar i skolan med några andra ifrån våran klass. Sitter just och jobbar på min SO-uppsatts om I-land och U-land där jag skriver om Tyskland och Etiopien. Just nu har jag bara kvar en rubrik på båda landen, vilket är miljöproblem och sen en Analys som bara måste bli bra. Uppsattsen ligger just nu på 15 sidor allt som allt men aa, jag har ju lite kvar och sen är det bara att hoppas på att den tiden jag lagt ner på det leder till något bra betyg hehe ;) 
Aja, ska nog sitta kvar här en stund till innan jag drar hem och kommer nog förmodligen att sitta och finslipa på Analysen hela kvällen då jag inte kan sitta och skriva allt på typ en halv timme, jag får inte fram alla ord bara sådär lixom.
 
Förövrigt så spelade vi våran sista match i volleyboll tuneringen imorse och vann den, sweet! Vi har alltså vunnit 3/4 matcher precis som dom andra 2 första i våran grupp. Och eftersom dom också vunnit 3/4 matcher så gick domarna på poängskillnaden för vilka som skulle gå vidare till semifinal, och där log vi efter med 2 (!!!) poäng efter en annan klass som tog semifinal platsen och sen även final platsen. Så sjukt irreterande då vi vann över den klassen som dom förlorade emot. Nåja, vi spelade faktiskt riktigt bra och hade sjukt kul så...
 
Men aja, nu ska jag återgå till mitt skrivande. Hoppas att ni har haft en bra tisdag, kramis 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<