saturday

Godmorgon lördag! Blev en sovmorgon för mig idag till halv 11, var egentligen inte planerat så.. Jag hade tänkt åka iväg till stallet en snabbis och kolla på när Helena rider lektion från 10-11 för dom skulle hoppa idag. Men istället lyckades jag försova mig då jag var uppe lite för länge igår för att orka upp idag, smart Elin... Förlåt Helena :( Lovar att jag kommer nästa gång!
 
Iaf så står en plugglördag på schemat för min del, riktigt segt men det kan verkligen behövas inför nästa veckan då vi har Svenska prov på Litteraturhistoria, SO uppsats inlämning på I-land och U-land, NO labbrapport och sen kanske jag även ska skriva mitt moppeprov, shiit, study study study! Dessutom kommer jag inte få så mycket gjort imorgon då jag ska med Carro till Billdal. Hon skulle egentligen hoppat Q men eftersom hon vacinerades så blev det inget med det. Istället åker vi dit för att hon ska hjälpa två duktiga ponnyryttare, Ebba och Amanda :) Nåja, nu ska ja sätta igång, hörs under dagen, puss o kram 
 
Vackra Q
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<