qullis ♥

Quilla gick mcyket bättre idag, bråkade lite i början i skritten vilket fångades på bild, rätt kul att kolla på kan jag säga haha. Men sen gick hon riktigt bra faktsikt, lite jobbig i vänster varvet i galoppen men det funkade ändå. Annie var med och fotade så så fort jag har fixat klart alla bilder så ska jag lägga upp dom här, tills dess kommer ni får tre smakprov i slutet på detta inlägget. 
Efter att jag hade ridit klart fixade vi iordning Q, mockade, gav henne massa gott hö och släppte in henne i boxen. Efter det putsade vi av sadel, träns och benskydd och gjorde finfint. Var egentligen inte så smutsigt eller så då jag redan har putsat några gånger denna veckan, men jag red inne i lilla manegen och då blir det lite dammigt plus att Carro kommer ju hem idag så då får det ju vara fint ;) Iaf så fixade vi klart resten sen också innan vi åkte hem. 
 
Här hemma har jag inte gjort så mycket, typ bara tagit det lugnt och njutit av den sista dagen på lovet. Imorgon börjar skolan igen och jag måste nog gå och lägga mig i tid idag för att orka upp imorgon, åhh orkar inte.. Hade inte tackat nej till en till veckas lov alltså..
 
Här har vi då värdlens vackraste 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<