Ninnis

Efter att jag hade skrivit mitt senaste inlägg så hade jag en svenska lektion och en bild lektion, dock fick vi sluta tidigare på bilden bara för att vi skulle hinna se semifinalen mellan Sverige och Finland från början. Så där satt vi i Cafet tillsammans med väldigt mycket annat folk från skolan och kollade på matchen tills början av andra perioden då våran sista lektion började då... Hängde dock med via Aftonbladet och snap haha och för er som inte redan vet det så vann Sverige med 2-1, göööött! 

Efter att vi hade slutat så drog jag hem och slängde i mig en macka innan jag bytte om och åkte iväg till stallet. Där fixade jag iordning Ninja och sen skrittade jag henne 30 min i manegen där hon var jättelugn och faktiskt rätt fin också, bästa tjejen! Dock var hon inte lika lugn när hon skulle ut från manegen för att skritta ett varv runt gräspaddocken med Rebecka. Hon blåste upp sig och gick med så luftiga steg så det kändes som att hon flög. Sen hade även en häst kommit lös vilket Ninja tyckte verkade väldigt kul och ville gärna hänga på.. Så vårat varv runt gräspaddocken blev typ galopp på stället samtidigt som hon hoppade och studsade med alla benen samtidigt. Dock gör hon aldrig något så att man åker av så det är skönt, jag satt ändå barbacka och var inte i närheten av att trilla av och då fick hon ändå ett riktigt damp anfall haha knäppisen, lite överskottsenergi och vårkänslor på det ;) 
Nåja efter det pussade jag massor på henne innan jag typ aa, vad gjorde jag, va med Carro typ haha. Sen tillbaka ut i stallet igen för att mocka och fixa mat och sen hem. 

Imorgon är det Tävlingsdags igen, äntligen!!! Säsongen första tävling och jag ska med, man vill aldrig missa en tävling! Blir en 1.20 runda för Carro och Quillis del och vi behöver inte lasta förräns runt 12 på dagen, hur skönt? Nåja, skriver till er igen imorgon, är så trött så jag går snart genom jorden, puss och godnatt 

Älskar denna höstliga bild på fina prinsessan! <3  






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<