monday

Så där ja, första dagen är avklarad och den var som vanligt, rätt lugnt ändå. Efter skolan körde jag hem Alicia och sen åkte jag hem och pluggade och lite och så. Dom sista grejerna till mitt rum kom även idag så nu är allting klart och det blev precis som jag hade tänkt mig, så jag är nöjd. Glömde ta bilder på hur det såg ut innan men det gick lite i "Amerikanska flaggan temat" och som jag har skrivit innan så tröttnade jag på det ganska fort. Men nu är jag riktigt nöjd och detta kommer verkligen hålla i smaken lääänge så det är skönt. Så så fort jag kan ska jag knäppa lite bilder och slänga upp här. 
 
Imorgon ska vi iväg och åka skridskor med C-laget, eller aa man får åka om man vill. Blir väl typ bara att kolla på och kanske glida runt lite på skorna, sitta och tjöta och kolla på Alex le hockeyproffs och sedan gå iväg och käka någonstans. Sen ska jag återvända hem när dagen är slut och fortsätta mitt pluggande som det två kommande veckorna bara kommer att bestå av känns det som.. Älskar att vara tillbaka i skolan, tre år kvar till studenten....
 
tbt, summer
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<