it's friday

Hej på er och hej fredag. Bara några timmar kvar och sen är det helg vilket ska bli sååå skönt efter en vecka som denna. Har bara gått i skolan och pluggat dagarna i ända känns det som och önskat att jag kunde vara på Horseshow varje dag istället för att sitta i skolan. Men nu är det fredag och imorgon är det min tur att gå på Horseshow tillsammans med Julia och Matilda både på för och eftermiddagen såklart! 
 
Jag har precis gjort mitt matteprov vilket kändes bra. Börjar snart min svenska och sen har jag bara 2 lektioner kvar idag innan jag slutar. Ska iväg till stallet senare för att rida Quillis som jag hoppas går att galoppera mer i vänster varvet idag än igår haha ;) Och sen får jag se vad som händer ikväll. Nåja, nu går jag in så vi hörs igen senare, puss och ha en bra fredag alliopa 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<