hit och dit

Igår när jag kom hem gjorde jag inte så mycket, typ satt och kollade Paradise och lite så. Förövrigt så är Jeppe ett svin, för er som kollar Paradise och kollade finalen igår, ni fattar vad jag menar! Nåja, senare på kvällen gick jag och Annie ut en sväng bara för att vi inte orkade sitta inne. Vi gick typ 1 mil haha, och smart som jag är tog jag mina Primeboots och fick mitt första skoskav av dom skorna... Sen hann vi även med att bli förföljda av en helt svartklädd kille haha, eller aa det kändes iaf som att han förföljde oss.. Vi hade inte precis bråttom hem så vi gick ganska långsamt förutom när den där killen var en bit efter oss hehe. Nåja var hemma typ 9 igen och då gick jag in och duscha. Och sen la jag mig och snapchata och sms:a resten av kvällen. 
 
Just nu sitter jag i skolan och har håltimma och har typ 1 lektion kvar idag. Känner av axeln idag också, och jag har inte mitellan med mig till skolan idag, får sätta på mig den hemma sen och gå med den enda tills jag ska rida sen så axeln får vila in i det sista ;) Annars händer inte så mycket förutom stallet då! Kanske stannar och kollar på gymkhanan om typ Helena stannar kvar också! Aja, detta blev ännu ett babbel inlägg känner jag, hörs sen puss 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<