Billdal

Nu är jag hemma igen, eller jag kom väl hem för ca en timme sen kanske. Var hemma hos Carro vid halv 9, så lastade tjejerna på Polo och Sebbe och sen åkte vi. Dom hoppade två rundor var, alla rundor tycker jag var väldigt fina. Jag har ju bara sett Ebba hoppa Polo, men jag har inte sett Amanda hoppa Sebbe så mycket. Men jag tycker hon fixade det superbra, vet ju att han kan vara ganska stark men hon rider verkligen honom jättebra! Och Ebba var självklart också såå duktig. Vi stannade kvar och kollade på när Emma hoppade Obelix också innan vi åkte hem. 

Och som sagt så är jag hemma nu och har tagit en varm dusch då jag frös haha. Nu ska jag fortsätta plugga, fick ju rätt mycket tid till det idag också. Sen ikväll blir det OTH igen, ett bra slut på veckan! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<