Bästa Q

Blev ett dressyrpass i lilla manegen för min och Quillis del idag där hon gick helt klockrent rakt igenom! Lite små lat i början i skritten men i traven piggnade hon till och visade verkligen sin bästa sida, så sjukt underbar! Galoppen i höger varvet var också helt underbar, ville knappt byta varv, hon gick verkligen klockrent. I andra varvet tjafsade hon lite första varvet men sen la hon sig så fint så även i det varvet! Så idag är hon värd miljoners miljoner, världens bästa!  

Efter det fixade jag iordning en svettig Q och putsade av sadel och träns och mockade medans jag hade Elina i telefonen. När pappa sedan kom och hämta mig så åkte vi ner till Nissestallet för att fylla mathinkarna då Q's mat var slut uppe på Alleby och kommer inte förräns imorgon, sen upp igen och lämna dom och sen hem. Nu under kvällen har jag inte gjort så mycket mer än att kolla OTH, degit lov hittils! Puss på er

Bild från i sommras 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<