Alla hjärtans dag

Dålig bloggning dom senaste dagarna men all tid har gått åt till stallet, moppeplugg in i det sista och kompisar. Idag var jag uppe med tuppen för att jag skulle skriva teoriprovet till moppen nu på morgonen vilket gick bra och jag klarade det på första försöket, sweet! Så nu är jag klar med det och har fått moppekörkortet, skönt. Nåja, just ni sitter jag på bussen påväg hem till Alicia i regnet, får se vad vi hittar på, jag ska iaf filma hennes nominering till neknomination som hon fick av mig. Gjorde min film i onsdagskväll vilket var kallt och rätt äckligt haha ;) Nåja, senare ska jag även iväg till stallet och ikväll kommer lite kompisar hem till oss. 

Hoppas att ni får en finfin alla hjärtans dag och att pojkvännen skämmer bort dig lite extra och tvärt om. Puss o kram 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<