Vattendroppar på fönstret

Vad händer med bloggningen på helgerna? Ska verkligen försöka bättra mig med den biten. Annars så är det måndag morgon igen och en regnig sådan för den delen.. Hade varit mycket mysigare om detta regn kunde vara lite snö istället och göra våran mark lite vit. Jag går iaf i skolan idag tills klockan 12 och efter det ska jag in till stan för att fixa med lite olika grejer. Senare ska jag till sjukgymnasten och ikväll blir det stallet för att kolla på min hoppträning. Jag vill sååå gärna vara med men jag känner av axeln ibland igenom min medicin.. Och dessutom har jag inte kunnat rida varken Zoey eller Ninja så då vill jag inte hoppträna heller, känns så taskigt! Men imorgon igen har det gått en vecka så då får jag börja igen lite smått :) 

Ha en superbra måndag allihopa, pussar







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<