Today

Gokväll! Efter denna dagen där jag har hunnit med att lämna i skolarbeten, träffa Emma och vara i stallet hela kvällen så har jag nu landat i sängen. Denna dagen har varit bra och jag har varit på bra humör osv. Efter att jag hade slutat förut så åkte jag hem och la mig i sängen då jag var så sjukt trött. Efter det tog jag tag i lite skolarbete innan Emma kom över och efter det åkte jag till stallet. Helena red Zoey idag och mockade för alla. Sa att jag kunde mockat hos Ninja med icke det.. Hatar att inte få göra något, känns så drygt mot alla andra. Gillar även inte tanken av att tänk om människor går runt och tror att jag tycker synd om mig själv.. Det är verkligen det sista jag vill att folk ska tänka då det verkligen inte är så. Gillar det inte själv när folk gör det så aa.. Nåja, gör allt jag får göra och ibland lite till när Helena inte ser haha. Gick iaf promenad med både Quilla och Zoey och sen fick Ninja springa lite i paddocken. 

Fixade för alla, tvättade Zoeys ben och tog hand om det innan hon fick prova sitt nya täcke som hon var så fin i. Imorgon ska jag ut igen men innan det blir det skola och sjukgymnasten. Hoppas att ni har haft en bra dag, puss på er







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<