Tisdagmorgon

Godmorgon! Sitter påväg in till skolan nu men lite musik i öronen. Oftast ganska skönt att bara sitta själv med musik på morgonen och bara göra ingenting. Men nåja, dagen idag är ingen speciell en alls, händer inte så mycket.

Igår så var ju jag som sagt och hade hoppträning på kvällen men som istället blev en dressyrträning. Alla våra vanliga hästar som vi brukar ha skulle vila igår efter tävlingen i söndags, skönt för dom ändå att få en vilodag! Men aa, vi fick sitta på andra hästar och jag kan ju säga att det såg lite roligt ut med tanke på att vi är vana att se varandra på dom lite "smäckrare" hästarna ;) För min del blev det däremot väldigt bra då jag kunde ha Ninja istället. Hon va duktig men jag själv kände mig ganska dålig.. Nåja, lite dressyrträning satt iaf inte fel!

Ha en jättebra tisdag nu allihopa så hörs vi, ska även försöka få lite bilder på mina presenter och slänga upp här! Puss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<