Pepparkakssöndag

Det är alltså redan söndag och helgen är snart över, dessutom ser det ut som att den kommer avslutas med skitväder.. Bara massa regn. Annars så har jag uppdaterat er lite dåligt under helgen, sorry för det! I fredags så åkte ju som sagt Challe till sitt nya hem för ett år och såg ut att stortrivas på bilderna med sina nya kompisar! Sen gick även Ninja som en hel miljon när jag red henne. Jag tror helt ärligt att det var det bästa passet vi någonsin har haft utan att överdriva, jag kunde inte sluta vara glad för det sen haha! Världens bästa tjej vad jag tycker om henne <3 

På fredagkvällen sen var jag med lite kompisar och på lördag var det stalldags igen. Carro åkte till Scottland till Jack och är borta en vecka :( Så för min del den kommande veckan är det stallet varje dag för att ta hand om hästisarna. 
Just nu är jag påväg till mormor och morfar för att baka pepparkakor och mys lite tillsammans med mina kusiner. Och senare blir det att åka ut till stallet för att hand om ZoeZoe, ha en bra söndag! Puss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<