One week left

Har precis landat i sängen efter en bra dag. Endast en vecka kvar tills julafton och innan dess har jag bara roliga saker framför mig, känns som att allt fallit på plats och livet bara rullar på. Får ta vara på det ändå eftersom det varit lite upp och nergångar, men nu, alltid varit glad så men nu känns allt tipptopp!

Har under dagen varit i skolan och haft 2 väldigt onödiga lektioner innan jag slutade vid halv 12. Mötte då upp mammi inne i stan och köpte en klänning till julafton och fick även med mig ett par jättesöta vantar hem. Lite senare så hämtade Carro upp mig och vi åkte och hälsade på Challe bus, den lilla saknade prinsen som har det så bra så! Sedan vidare mot Alleby och GFRK medan kvällen bara spenderats med min favorit syrra <3 Finns ingen som hon, världens bästa! 

Nu ska jag krypa under täcket innan lite skolan och avslutning väntar imorgon innan jag går på lov. Puss och godnatt! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<