Morning

Godmorgon! Orkade inte göra ett inlägg igår kväll då jag hade så ont i huvudet och va så trött, så det fick vänta tills idag istället. Men som sagt så var jag hos sjukgymnasten där axeln inte alls ville sammarbeta för att sedan åka vidare till stallet. Red Zoey lite lätt i paddocken i skritt och trav för att sedan ha hoppträning på Chuck. Gick helt okej på honom, inte riktigt nöjd med mig själv men samtidigt var det först gången så får väl ge det ett tag. Han e verkligen en klippa och hoppar stort och fint, så nu gäller det bara att rida ihop sig med honom :) 

Blev en lite tidigare morgon idag tack vare terminsprovet som kommer hålla på i 3 timmar. Jag hoppas verkligen att vi får sluta efter det. Ja, annars är dagens planer att kika på lite julklappar, gå till läkarn och sedan åka till stallet och ta hand om Zoey. Ha en jättebra tisdag, puss 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<