It's friday

Hejsan, mår ni bra? Gud det känns som det inte alls va längesen jag skrev att det äntligen va fredag och nu är det de igen. Året är snart slut lixom, vart tog det vägen? Allt har gått så himla fort och ändå har det hunnits med ganska mycket under årets gång. En sån här månads summering, hade det varit intressant? Jag ska försöka sätta mig med en sån faktiskt och försöka få ihop den och sedan ut här. 

Nu snart iaf ska jag ut till stallet och har precis kommit hem från skolan. Slutade halv 12 eftersom sista lektionen var inställd och då gick jag och köpte julklapp och sedan käkade med några kompisar. Nu måste jag börja dra mig, Ninja ska få lite massage klockan 3, och efter det hade jag tänkt gå med Quillis och fixa lite innan Helena kommer för att rida Z. Blir ridning efter lektionerna och sen ta hand om hennes ben, så kommer nog komma hem lite senare ikväll. Ha e jättebra fredag allihopa! Puss och kram 

Details från Raglady förut 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<