God kväll

Efter en bra dag som har spenderats i stallets så har jag och mammi nu under kvällen haft lite pepparkaks - och julmys. Var i stallet runt 10 imorse för att kolla på Helena när hon red Zoey på sin lektion. Det gick bra även fast hon själv inte tycker det men jag tycker hon har gjort ett bra jobb med henne dessa dagarna. Jag vet själv att det verkligen inte är en häst man rider in sig på snabbt. Jättestort tack till dig också för att du hjälpt mig så himla mycket nu när jag inte fick göra så mycket!! <3 Linda fick även klarat av Ninja dom dagarna Sandra inte hade henne. Och det är inte heller en häst man hittar knapparna på diiirekt men Linda tyckte om henne iaf, tur det :) 

Så ja.. Vad har jag gjort under dessa dagarna då? Ingen ridning och ingen mockning, fick knappt köra ut skottkärran för Helena haha. Jag har i princip blandat mat, gått med Quilla, tvättat och fixat med Zoeys ben och kollat när dom rider. Mysigt att bara pyssla med hästarna också men vill verkligen rida, till och med mocka för den delen. 

Carro kom hem idag iaf, som jag saknat henne!! Så henne träffar jag imorgon när vi ska med Ebba till GFRK där hon ska hoppa Pay and Jump på lilla Polo. Hästhelg helt enkelt, känns bekant? ;) 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<