Dan före dopparedan

Godmorgon! Vaknade för en liten stund sen och ligger och vaknar till liv i sängen. Imorgon är det julafton, helt sjukt!! Vart har året tagit vägen? Det roliga är att det har gått så sjukt fort men ändå har man hunnit med så mycket. Julstämningen och känslan ligger ju inte i vädret iaf.. Lite tråkigt, hade gärna iaf haft lite frost på marken men helst snö såklart! 

Ska strax fixa iordning mig lite frukost och sen städa rummet osv innan jag beger mig till stallet. Väldigt sugen på att rida ut en sväng idag på min favorit prinsessa så vi får se. Sen ska även Carro få sina julklappar inför imorgon och så ska jag väl bara fixa och så som vanligt. Hoppas att ni får en underbar dag, puss och kram 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<