Christmas is over

Hej på er! Hoppas att ni har haft en helt underbar jul verkligen! Min jul har som alltid varit helt perfekt och firats i två dagar med mina kära närmsta släktingar och familj som betyder så otroligt mycket. Hela julen tycker jag verkligen om, samt nyår! Har iaf haft jättebra dagar och fått så mycket fina paket så det är inte klokt. Lika glad varje år när man i princip allt man önskar sig, så tacksam verkligen! 

Hade tänkt lägga upp bilder på allt men idag har jag inte haft någon tid över huvudtaget då det först var stan imorse och sen direkt till stallet. Det sämsta är att man måste fota under dagen för att det ska bli bra ljus... Tror inte jag kommer lösa det imorgon heller tyvärr så får bli nästa år helt enkelt. Det är ju nyår på onsdag och jag åker iväg på söndag till Norge för skidåkning och kommer spendera nyår där. Så jag får ta bilder på alla julklappar när jag kommer hem igen! 

Världens bästa mammi 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<