Challe bus

Landat i sängen nu efter dag full med saker. Direkt efter skolan åkte jag till sjukgymnasten och påväg dit träffade jag även Theo, Wille och Marcus. Efter sjukgymnasten åkte jag hem och käkade lite samt skrev klart inlämningen tills imorgon och åkte sedan till stallet. Dom första timmarna spenderades till att pyssla om Quillis, ren kvalitétstid! Tvättade benen, stod och borstade i en timma och bara pysslade med henne vilket var ganska mysigt. När hon var klar var det Challes tur, fast denna lilla grabben skulle lasttränas lite vilket verkligen inte var några större problem. Vi tog på Ninja först och hon var as brötig och sedan kom Challe som att det inte alls va något nytt för honom, stencool!

Sedan blev det lite bus i paddocken för deras del och jag kan säga att jag kommer verkligen sakna den lilla prinsen! Han åker ju imorgon till den fina fina gården där Carro tränar för att gå på lösdrift med tre andra hingst kompisar i hans ålder. Väldigt bra för honom men det är klart man kommer sakna honom, han e som ett litet lyckopiller man inte kan få nog av. Finaste prinsen <3 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<