Andra advent

Hej på er! Har haft en mysig dag trots regnet. Eller egentligen gjorde regnet det bara ännu mysigare när man är inne och bakar pepparkakor, lyssnar på julmusik och är med sina favoritkusiner hemma hos mormor och morfar. Som sagt, jag har verkligen haft en mysig dag! Åkte därifrån runt halv 3 tiden för att hinna till stallet där jag pysslade om Zoey. Vi tog oss en liten barbacka tur i manegen med skritt och lite lätt trav innan jag pysslade om henne lite och så. Pussade på alla mina tre favorit hästisar och åkte sedan hem och har inte gjort något speciellt sen jag kom hem. 

Imorgon blir det skolan, plugg, sjukgymnast, ta hand om hästarna och sedan hoppträning men mer om det skriver jag imorgon. Hoppas att ni har haft en bra söndag och en mysig andra advent! 

Sommarbild på advent






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<