Almost X-mas

Efter en mysig dag och kväll ligger jag nu i sängen. Har spenderat mesta dels av dagen i stallet där jag och Ninnis tog oss en uteritt där allt var läskigt enligt henne. Tur att hon e bäst, då kan man lixom glömma hennes mindre bra sidor ;) Har sen iaf fixat här hemma och nu under kvällen suttit framför uppesittarkvällen med la familia och myst. 

Imorgon kommer morgonen att spenderas i stallet. Mys, julaftons morgon med hästisarna och allt gott folk! Kommer sedan iaf fortsätta till farmor och farfar och ha en mysig julafton med dom. Sen firar ju alltid jag och min familj jul två dagar. Ena dagen med farmor och farfar och andra dagen med mina kusiners familj och mormor och morfar. Så den 25:te blir det en till julafton och jag älskar det såå mycket!! 

Puss och godnatt 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<