10 dagar

Hej på er. Dagen igår blev mindre bra under eftermiddagen så hade ingen lust till nått typ.. Var hos läkarn och just nu säger dom att jag har en stor inflammation uppifrån nacken och ner hela vägen ut över axeln. Så nu under 10 dagar ska jag gå på medicin och inte anstränga axeln över huvudtaget, vilket betyder ingen ridning eller mockning. Var ledsen mesta dels av tiden i stallet igår då jag kände mig ganska sämst eftersom jag nu inte kan göra så mycket när jag har hand om hästarna.. Jättejobbigt att känna att man kanske gör någon besviken men det löste sig iaf. Jag skulle ridit två hästar dessa dagarna som är kvar men istället blir det promenad med Quillis och kolla när Helena rider Zoey och sen skulle Linda ta Ninja. Nåja, kände mig bara besviken på mig själv. 

Nu har jag iaf slutat för idag och ska nu hem och plugga innan jag ska till stallet för att pyssla om Zoey, gå med Quilla och kolla när Helena rider Z. Vädret är skit så blir till att hålla sig inomhus idag och sen mysa massor med dom såklart, prinsessorna <3 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<